5 Ocak 2009 Pazartesi

Bu Aşk Suç oLsada KabuL Ediyorum ...

sevdiğim. 
sabak kalkıp akşam soluduğumuz hava aynı. içimizi ısıtan güneş, gecemizi aydınlatan ay aynı.. geceleri baktığımız yıldızlar aynı.. gözlerimiz aynı gökyüzüne bakıyo.. herşey bu denli aynıyken senin bana karşı hissettiklerini benimkilerle aynı olmama ihtimalini düşünmek zoruma gidiyor..... 

düşünüyorum bazen; acaba yanlış bir aşk mı bu diye..? acaba senle ben bir çift olabilir miyiz..? ömür boyu aynı yastığa baş koyan iki çift olabilir miyiz..? yüreğim bedenim kalbim ruhum evet derken beynimin düşünmesi zoruma gidiyor.. 

kimi zaman bi tuhaf oluyor kalbim. sanki seni tanımıyormuş gib. kimi zaman da gecenin bir yarısında kalkıp seni düşünüyor. zevk veriyor bu ona. geceleri seni düşünüp yastığa sen gibi sarılmak sımsıkı sarılmak öyle güzel oluyor ki.. o an sanki ben dünyadan kopmuşum. cennetin en güzel köşesindeyim sanki. bazen hayalinle bile mutlu olan, heyecanlanan kalbim bazen tuhaf olup sanki sen yokmuşsun hiç yokmuşsun gibi davranıyor ya bu zoruma gidiyor. bu düşündürüyor beni.. 

oysa ben düşünmek istemiyorum.. sadece hissetmek seni kendimde hissetmek istiyorum. yanımda ol olma önemi yok. yüreğinin yanımda olduğunu bilmek istiyorum. 

şu an bile ellerim titriyor, kalbim daha bi hızlı çarpıyor ama yine de bi düşünce var aklımda.. ya bir gün bırakıp gidersen..? ya sende gidersen..? ne yaparım o zaman ben.. nereye giderim. bunlar bile bütün hayalerimi suya düşürmeye yetiyor.. 

ama bak sana bir sır veriyim aşkısı..! kimseye söyleme. aramızda kalsın.. yüreğimizde kalsın.. 

senle olan aşk suç olsa da cezası ölüm olsa da kabul ediyorum... 

çünkü 





s

v

y

r
u
m

Hiç yorum yok: