3 Mayıs 2008 Cumartesi

Ben Seni Sevdim Birtanesi

Ben seni kocaman bir yürekle sevdim.Gözlerim degil,yüreğimdi seni gören.Sen damarlarimdaki kana karisip,geldin oturdun yüreğime.Bir baska yerde olamazdın zaten.Sen benim en degerli yerimde,yüreğimde olmaliydin,orada kalmalıydın.
Cok aşka ev sahipligi yapan bu yürek,ilkkez bu kadar kolay kabullendi seni.Herhangi bir konuk değildin artik.Bu yüzden ne ağlama fasli vardi nede uğurlama.O yüreğin gercek sahibiydin.Simdi sonbahar kısa giriyoruz ya....Ben dört mevsim bahari yasadim seninle,cicek actin yüregimde.Gökkusagı zayif kaldi senin renglerin karsisinda.Taze bir yaprak gibi yesildin.Acelyaydin pembeliğinle.Üzerine ciğ taneleri düsmüs sari güldün.Kirmiziydin bir ates gibi ve maviydin...En cok bu renkle anmayi sevdim seni denize tutkundum,denizi sensiz,seni denizsiz düsünemedim.seni severken dünyayi da sevdim ben,insanlari da...kendime bile dar gelirken,icinde herkese olan bir hayatin sahibiydim artik..
En kizgin,en tahammülsüz oldugum anlarda bile seni düsünmek yetti bana,icimdeki sevinc yüzüme yansidi,güldüm.Beni böylesine güldüren senin sevgindi ve ben kaygısız,icten gülüsün ne demek oldugunu,nasil güzel bir sey oldugunu anladim seninle.Herseye ragmen sevdim seni....Güclüydüm ve asamayacagim hicbir zorluk yoktu.koca bir kentte,koca bir ülkeye kafa tutabilirdim.Sen elimden tuttugunda,patlamaya hazir volkan gibi hissederdim kendimi.Menzil sendin ve ben o menzile ulasmak icin önüme cıkan herseyi yok edebilirdim.Sana ulasmami engelleyecek herseyi eritirdim,kül ederdim.Sana ulastiğimdaysa sakin bir göle dönüsürdüm.Ve o göle birtek sen girebilirdin..
Sevdim ve hayrandimda...
Her halin cekti beni duruşunu,uyumanı,gülmeni,kızmanı,şaşkınlığını,kurn azlığını,çocukluğunu,olgunluğunu sevdim.Sesini de sevdim suskunluğunuda.Kücük oyunlarını,kaprislerini,sitemlerini sevdim.Seni ve o doyumsuz sevdanı,ucarı sevdani anlatacak kelime bulamadigim çoğu zaman.Sığmadın cümlelere ve hicbir cümle seni yeterince tarif edecek kadar derin olmadi.Seni severken yorulmadim.cünkü sen yasam kaynagiydin.hergün yenilendim seninle coğaldim büyüdüm.eksik kalan neyim varsa tamamladın.ölmeyecektim cünkü sen ölümsüzlüğün ta kendisiydin.SEVDIM ISTE ÖTESI YOK ISTE BITANESI AMA SEN BENI HICBIRZAMAN ANLAMADIN...

Hiç yorum yok: