22 Aralık 2007 Cumartesi

Bana 3.şans veren birine.....

Bana 3.Şans verdi...Çok oldu vereli o şansı..Aslında nedeni bilsemde ona git gide bağlandım....Belkide elimi tutup film izlememizden , belkide birlikte bir çok konuyu paylaşmaktan, belkide gülüşünden etkilendim....Herşeyden önemlisi onu O olduğu için benim en zor zamanımda benle olmasıydı ....
Hayatımda unutmayacağım dediğiniz tek bir kişi olur ya işte hani öle derinden sevdiğin hiç unutumayacağım gerçekten öle biriydi...Aslında onun kadar felsevevik cümle kuramamdım ama denedim diyebilirim....
Onun gibi olmak onunla olmak hep en büyük isteğimdi....Ama o sadece susardı...Bu benim aşkım için yazdığım ilk yazı bir gün deselerdi inanmazdım...O bana 3.Şansı verdi..Ben de ona gurumu verdim...Belki onun için yeterli değildi ama ben en azından
Ona bunu söledim ...

Unutmak bana uzaktır ben seversem unutucağımı sanmıyorum...Çünkü bir insan bir kere sever...Ve bence o sevdiğide unutulmuycak kadar sevmelidir...Her Sevilen size göre kusursuzdur..Beni hep küçük bir tebbessümle hatırla olur mu Uzun boylu yakışıklı Hacker ?

by AeoN

Hiç yorum yok: