16 Aralık 2007 Pazar

AЯamizĐa H€p AyИi FaЯk SΣn GİtmΣyİ ßİlİЯsİИ B€И S€\/m€yİ

Vedaya alışkın değilim
Umut verdin
Sevinç verdin
Yaşamadıklarımı yaşattın
Hayalinle yaşarım
Yıkılmam yarımda olsa aldığım nefesler
Her gün isyan etsem de
Her gün kahrından duvarları yumruklasam da yaşarım


İstemiyorum mutlu olmayı
İstemiyorum gülmeyi
Hayata bağlanmak istemiyorum
Yarınlara koşmak
Bir çağı değil bin çağ aştım sayende
Durmak istemiyorum artık fırtınalara karşıı


Sen Benden Gidince Ben Bana Borçlu Kaldım, Ya Ben Sana Eksik Kaldım Ya da Sen Bana Fazla Geldin….


Bir bir dökülsün bedenimden parçalar
ellerim kollarım bacaklarım
tek tek düşsün gözlerim ,kopsun dilim kulaklarım..
ama yüreğim kalsın çünkü orada sen varsın
gözüm olmasın kulaklarım duymasın
elim kolum ayaklarım tutmasın..
ama sen! sen, bende olmalısın ..
sen gitme gidersen ozaman kör topal sağır olurum..
sen gidersen bende benden giderim...

Hiç yorum yok: